BMS logo

ERHVERVSNYHEDER

Leder for en dag

06/03/17

Bristol-Myers Squibb deltager i projektet ’Leder for en dag’, iværksat af Fonden for Entreprenørskab, som finder sted en gang om året i oktober måned. Her vil udvalgte studerende med lederambitioner få mulighed for at følge ledere i vores virksomhed gennem en hel arbejdsdag, så de får kendskab til, hvilke arbejdsopgaver og problemstillinger lederne står overfor.

Formålet med projektet er at inspirere de studerende samtidig med, at erfaring og viden om ledelse i praksis overføres til næste generations ledere. Vi åbner derfor vores virksomhed op for de unge talenter, og giver dem et indblik i lægemiddelbranchen, samt hvad det kræver at blive leder i en global biofarmavirksomhed.

For at deltage i ’Leder for en dag’, skal man som studerende sende en ansøgning samt en anbefaling fra sin underviser til Fonden for Entreprenørskab, som herefter vil udvælge de mest motiverede og bedst kvalificerede studerende.

Mere information om projektet kan findes på Fonden for Entreprenørskabs hjemmeside.